2014年8月2日 星期六

全麥包循環再造

除了麥記, 我也擅長循環再造, 當然我不會用過期食品啦。 話說我第一次做的麵包, 烤得過火。家中某人只敷衍吃了半個而已, 完全不給我留點情面, 哼。

為了不浪費,  我把它用多士爐烤熱, 再塗上吞拿魚跟 pâté de champagne。 洋蔥是做漢堡肉時剩下來的, 只有炒蛋是現做, 嘻。 一人前環保午餐一下子又攪定。

18 則留言:

  1. 呢個好有假日brunch feel呀

    回覆刪除
  2. 烤得過火咪當多士食囉.

    回覆刪除
  3. 加埋杯咖啡,呢個法式午餐,寫意呀。

    回覆刪除
  4. 一人煮一人吃有好處, 自由自在, 鐘意吃乜就煮乜, 我間中也享受此種自由

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己一個食咩都得啦, 有時我會試整下新野, 唔成功唔會俾某人笑嘛 ^^

      刪除
  5. i really like the way you make food
    pasta, bread....
    wanna try

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意整簡單易做嘅野, 如能慳柴火, 就 perfect 喇

      刪除
  6. 回覆
    1. 一人前, 唔好攪咁多野, 懶人C9係咁架喇 ^^

      刪除