2014年8月28日 星期四

年輕祖父

法國內閣改組 (前一個內閣只有5個月壽命), 其一焦點就是新任經濟部長 Emmanuel Macron (不要弄錯是 macaron ^^)。


他有張亮麗履歷, 畢業於 L'École nationale d'administration (ENA), 曾從事銀行業 (如他在香港, 就會被稱為金額才俊), 有國際金融購併經驗。 不過吸引八卦如我的是現年36歲的他已是"祖父"級。  這是因為他的太太比他年長20年, 而且還是他的前法文老師。 她已是位祖母級人馬, 所以順理成章, 他也成為"祖父"了。 要是這事發生於香港政客身上, 報章會不會用來大做文章呢? 

我的老問題忽然又來了: 說起金融才俊, 香港究竟有多少位呢?  我的好奇出於娛樂版, 曾選美的大都找到金融才俊當老公, 為數會是不少嗎?


22 則留言:

  1. 20年對於我黎講已經超越咗代溝-係鴻溝呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要係自己老師, 如果係香港, 會唔會俾人話係楊過小龍女翻版呢

      刪除
  2. 哈哈,香港是炒的世界,靠炒起家的人確是不少,那是否金融才俊真是天曉得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見D咩咩小姐都係嫁"金融才俊"喎, 香港真係好多呢方面嘅人才, hehe

      刪除
  3. 金融界可算是投機行業, 我驚嫁金融才子會唔穩陣喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過最近調查話, 最吸引香港女性的男性職業第一位係 ibanker, "金融才俊"好吃香架

      刪除
  4. 我舅父20歲結婚生仔,(一次過),佢個仔,即我表弟又系20歲結婚生子,(結婚日仲要揀個仔預產期),所以我舅父40歲做左阿爺,我表弟個仔,又系20歲結婚生仔,所以我舅父60歲做太爺,表弟40歲做阿爺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果表弟個仔又係20歲生仔, 你舅父有機會五代同堂呀

      刪除
  5. 差二十年距離,都要有好大勇氣至拉得埋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 女方仔女, 男方家長都未必好容易接受, 結得成婚都要解決好多問題

      刪除
  6. 太太係佢法文老師?~~~~咁佢自己本身唔係法國人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 法國人都要學法文架,好似我地都有中文科

      刪除
  7. 男大廿年都好極限, 女大廿年真係好多方面都難溶融洽 .

    回覆刪除
  8. 大廿年都可以, 佢哋真係要好愛同包容對方.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要令雙方家人都接受,唔簡單架

      刪除
  9. 呢排好似都係講Holland的新年輕班子,我只知呢個好候生,原來佢老婆年紀咁大

    回覆刪除
  10. 女大男咁多我接受唔到

    回覆刪除