2014年8月20日 星期三

一個倒楣的早上

由我家走去郵局, 只需步行十五分鐘。 一般而言, 這小郵局只會每天對外辦公半天, 有時是上午, 有時是下午。 要寄信, 就要先弄清楚它的辦公時間。

吃過早餐, 我就走去郵局寄信, 再去圖書館申請圖書證。 到了郵局, 我才知道它整個八月都不關閉。 告示只告訴我們如有需要, 便稍移玉步。 


那我唯有轉戰圖書館, 誰知道又是關門大吉, 只怪我弄錯了時間, 唉。

我回家後不久, 我家少爺也回來了。 繼上次他帶來米奇, 他這次給我們送上 Tweety。 我初時還不以為然, 直至看到狗哥在嗅呀嗅, 我才發現。 (慎入! 以下照片或引起不安), 最後還要給他善後。



34 則留言:

  1. 我度啲圖書館都會放長假架,我覺得圖書館放長假有點怪怪的

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地放完長假, 不過圖書館唔係日日開, 我攪錯左時間, 唉

      刪除
  2. 郵局係整個8月都關閉吓嘛 ?
    少爺係咪打算整返d標本做研究XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未諗佢夠膽C關門大吉, 所以呢度少D EQ都C ^^
      少爺可能想專注研究生物, 又米奇又Tweety, 佢應該好有興趣

      刪除
  3. 狗哥可能想救佢,你將Tweety埋在泥土?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好有勇氣, 搵報紙包左, 扔左屋外垃圾箱

      刪除
  4. 郵局圖書館都放暑假??!!!

    回覆刪除
  5. 有無忽然覺得自己返左鄉下住呀?
    難過湊仔喎, 佢地訓練到你愈來愈大膽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直都住係鄉郊, 家家必有貓狗, 佢地仲好自由。 最怕係貓貓下下帶返黎D野都嚇親我

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢d Tweety 同米奇,本來就系貓地既食物鏈,系人類中意比貓糧佢地食乍,咁樣諗會會覺得無咁慘 :P

      刪除
    2. Billbill Chu 講得無錯, 最近睇 Discovery, 都有講, 佢地帶D野返黎係天性, 好似儲糧咁, 所以叫D主人唔好諗多左, 唔係帶禮物俾你, 係咪一句打沈愛貓嘅人呢

      刪除
  7. 如果一個月唔開都得,即係無咗都得啦,不如執埋佢。

    回覆刪除
  8. 我地城市既貓就無咁厚禮,間中送下小強、 不知定小飛飛,或者至多系4隻腳先生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小強反而無喎, 佢地連鼻涕蟲都唔多好, 仲鐘意D四腳野, 小飛飛都係心頭好

      刪除
  9. 我奶奶隻心肝都會... 真係有時都比佢嚇親...

    回覆刪除
    回覆
    1. 有次佢帶返來嘅米奇仲識四圍走, 你話我驚唔驚

      刪除
  10. 我們暫住呢個surburb都係咩都關門,好冷清。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. I am in nice at the moment. It is 26 degrees and everything is open. You should come !

      刪除
    2. 你係巴黎附近已經好好, 去中超都容易D

      刪除
    3. 我呢度只有火車, 仲要揸車去火車站, 我其實係村婦一名, hehe

      刪除
  11. You must be living in a small town

    回覆刪除