2014年8月29日 星期五

幸福即食麵

什麼時候吃即食麵最幸福?  有個韓國網站就做了個調查。


報導如此說 (http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=52841437&category_guid=10829392&category=instant&issue=20140829) :

1. 宿醉後,大家飲完酒總想吃些熱辣辣的食物,即食麵當然是第一選擇。
2. 露營時,露營為求方便,大部份人都會選擇煮即食麵,又方便又可以一班朋友一齊分享,你一箸我一箸最開心。
3. 凌晨2時,其實不一定是2時,1時或者3時都無問題,總之晚上口痕痕想食宵夜,煮個即食麵放入口那一刻,真的有種感動。
4. 去滑雪場,這一點可能香港人無法體驗,事關連飄雪樂園都關閉了,更不要說滑雪場了。


還在老家時, 我就最愛在狂開夜班之時吃高脂食物, 即食麵是其中之一。 吃了之後, 如充了電, 又可以繼續搏鬥。 知道即食麵無益, 所以會規限自己每星期只可吃一次。  有次跟韓國同事談起, 原來她也愛吃即食麵, 而且跟我一樣, 只會每星期吃一次, 當時有找到知音之感。 到了現在, 就會在掛念老家時吃, 它是我的百解憂 。 =3

不過要是換了 TBB, 那應是在你心煩、失眠之時, 會「煮個麵你食」, 以作安慰之用。 XD


22 則留言:

  1. 我有時都食架!每次食半個(食唔哂一個),每星期最多一次啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家無一個星期一次添喇, 要慳住食

      刪除
  2. 我係〝大幅度減吃即食麵進行中〞

    回覆刪除
  3. 我只係回到老家才有機會吃即食麵,多數都係一落機返到屋企,阿爸/媽走去煮俾我同兩豆食,唔餓,一個麵三人分,勁好味。。。。
    來到法國未有機會出中超,好想食。。。。唉,現在好掛住巴庫的朋友和老家

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前去完旅行返香港, 都係最想食丁麵

      刪除
  4. 我戒左即食麵一排了,好似輕左少少。

    回覆刪除
  5. 肚餓食就係最佳時刻,食飽好滿足

    回覆刪除
    回覆
    1. 早餐食沙嗲牛麵, 我都好滿足, 而家無呢枝歌仔唱喇

      刪除
  6. 我都介左食。 我認為唔會肥,想食就食最幸福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 想食就食固然幸福. 之後又增幾磅又開始愁 ^^

      刪除
  7. 我耐唔耐都要食架,加幾粒魚旦加幾條菜,好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都鐘意魚旦, 蟹柳, 而家又無呢枝歌仔唱

      刪除
  8. 即使食我都係盡量朝早先食,至少有成日消耗返佢XXD

    回覆刪除
  9. 唔想煮飯時我就想食即食麵

    回覆刪除
  10. 我又可有可冇, 但最好食都係辛辣麵既質感.
    一禮拜食2次已超標所需鹽份, 所以都係少食為妙.以前都玩過炒, 芝士焗 ,同班友癲, 但我最多食一啖當試味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家都要慳住食, 買個即食麵都難

      刪除
  11. 五香肉丁(個人愛水仙花牌) + 出前一丁,雙丁是最佳配搭.....可惜不能多吃

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐無食五香肉丁喇, 成日覺得佢無以前咁好味 ^^

      刪除