2014年8月4日 星期一

無話可說

在臉書看到這照片時, 額頭即時冒出三條黑線。 原來香港已倒退到, 康文署要提醒大家去游泳時要穿泳衣。 小學常識科已有一單元, 提及要在不同場合穿不同的衣服。 難道香港人現在連這點常識也沒有?


再看到有關淘寶售賣小童便携尿壺的報導, 真的無話可說。 我登上淘寶找來看看, 賣家還說產品是韓國正品, 這時候我還可以說什麼呢。

    

24 則留言:

  1. 依家啲通識堂大把topics要cover呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個topic小學三四年班就學架啦, 係常識, 而家呢個易拉架, 好似黎游水嘅都無呢個常識

      刪除
  2. 外國用尿壺是 for 坐長途車用,我知貨車司機會用水樽架。不過比強人就是唔使佢地周街疴。至於著衫游水,我十幾廿年前在香港都見不少香港人著啦,特別是著三點式的靚女,好鍾意著埋件T一齊去泳池架。
    英國的muslim 女人會著長袖衫褲落泳池,不過本地政府會劃家一個時段比佢地,如果普通人唔介紹,可以一齊游(only for women).

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有見過去camping用嘅尿壺, 去camping用我明喎,係大街大巷都用,咁我就唔明喇。 Burkini 都應該係用泳衣料。 強國大媽去游水防曬, 唔知T恤, 仲有戴 mask架

      刪除
  3. 最怕佢哋以為呢個壺係解決方法,以後個個細路帶住一個出街。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地完全唔明問題嘅根源係咩野

      刪除
  4. 我以前去海灘游水也著T 恤,因為怕曬,但泳池就唔會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我太耐無去, 我以前無見到有人著衫落泳池

      刪除
  5. 咁既廢政府 ,唔識監管 , 淨係識擦鞋 ,不進則退.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地成日怕得罪阿爺嘛, 香港人唔係佢地嘅 priority

      刪除
  6. 因為會有人著底衫褲去游

    回覆刪除
  7. 細路仔唔忍得,帶個壺都好過著尿片(尿片唔環保),見過有細路仔排唔切隊賴鬼左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果成街都用壺, 我就真係無眼睇

      刪除
  8. 我記得穿泳衣係泳池條例噃, 泳池管理員可以先發警告, 後逐離場啦.
    大人要叮囑小孩, 離開食肆商場, 最好去一次洗手間, 在街上時, 要早揚聲, 以便找洗手間. 大人唔教, 商人出埋什麼尿壺, 當眾用尿壺都不雅啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般而言, 父母係仔女上幼稚園前就開始訓練佢地大小便, 不過可能某D人唔識控制, 係要大街大巷解決至安樂

      刪除
  9. 聽講強國人組團來港游水,有人著胸圍下水喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 著胸圍下水?? 咪透哂? 而且著底衫褲落水, 都唔衛生啦

      刪除