2014年8月30日 星期六

[麵包] 芝士火腿法包

世事無奇不有, 認識N年的哈囉吉蒂居然不是一隻貓, 而是一名英國小女孩。 三年級的小女孩會長出鬍子?! 可能再生達爾文都解釋不了。 XD

這天做的芝士火腿法包, 做法跟上次做的芝士煙肉法包一樣, 只是煙肉換成了火腿而已。 這次麵團發酵的體積比上次更大, 我可以多做幾個麵包。

賣相看來還不錯吧?!


16 則留言:

  1. 三年級的小女孩會長出鬍子>> 咁早賀爾蒙失調??

    回覆刪除
  2. 哈路咪咪係本世紀最白痴物體之一!
    你唔介深幾刀, 底係咪焗得唔夠.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔敢介太深,驚穿,個底我睇又好似ok, 收口可以再做好D

      刪除
  3. 回覆
    1. 發出來比我預期中大, 所以就整多D啦

      刪除
  4. 賣相好好呀!專員有冇嘉許呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 專員用「可以再整」來嘉許我呀

      刪除
  5. 芝士包好食,本來我今日都整架,不過轉左 plan.

    回覆刪除