2014年8月19日 星期二

[甜點] 麵包布甸

某人給我溫馨提示, 有好一段時間沒跟麵包布甸見面了。 我就想起, 隔夜麵包近來在我家出現的次數比之前少了, 大都是因為我們買的份量少了吧。 沒隔夜麵包, 又怎麼做布甸呢? 當然我可以把新鮮麵包烘乾來做,  但我覺得這做法多此一舉。

有天經過麵包店, 看到有隔夜麵包特價出售, 那就買回來做布甸吧。


我仍沿用以前的食譜,  雖然整個麵包有450g 左右, 我還是把整個都用掉, 糖的比例減少了, 其餘份量沒變, 沒想到用這麵包做的布甸吃起來有點煙韌。

我這次也做了兩盤子, 其中一盤放上巧克力粒, 一次過滿足某人兩個願望。



麵包布甸配雲呢拿雪糕: 這是用來慰勞某人在陽光普照下在花園剪草, 修修補補,  還給正在康復的鄰居幫忙除草的甜品。


33 則留言:

  1. 因為買的份量少了: 唔係因為有人大食咩?? 哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又可能係喎 XD, 不過我而家又真係少買左 baguette

      刪除
  2. 我唔敢學整呢類甜品..............

    回覆刪除
  3. 我又係試過買呢類半價隔夜麵包整,諗住平啲又健康啲,但真係有點煙韌同硬,所以冇下次lu。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 呢度北方嘅傳統甜品, 佢地叫狗麵包, 可能佢地食D野都似嘅

      刪除
  5. 兩大盆,某人可以當飯食喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果話俾佢當飯食, 我估只可以食兩餐 hehe

      刪除
  6. 我日日都食隔夜麵包,因為朝朝好早出門,
    呢個整過一次不太成功,所以無再整,等我都試下你個食譜先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我減左糖嘅份量, 用左大約 60g, 同埋 Rhum, 用100ml, 對我黎講, 太重酒味, 你做時最好較啱自己口味, 如唔怕肥, 可以係焗之前, 放少少牛油係面, 食譜如下
      http://fofollehk.blogspot.fr/2014/04/chpain-dchien.html

      刪除
    2. welcome! 大家研究研究

      刪除
  7. 整起嚟,一屋牛油香味。

    回覆刪除
  8. 我好少機會整到麵包布甸, 配埋雪糕, 真係好魔鬼嘅甜品 :)

    回覆刪除
  9. 有時食唔完的麵包我都用呢個方法去貨。

    回覆刪除
  10. 我都鍾意麵包布丁,你沒有加葡萄乾,更加好!

    回覆刪除