2014年8月5日 星期二

曬黑急救

都說這裡的陽光狠毒, 我已儘量避開陽光猛烈的時間才出外活動, 也用上防曬用品,仍逃不過被曬黑的命運。 有天鄰居跟我說,覺得我曬黑了,我聽到後,非常傷心,好像之前一切工夫都白廢了,嗚嗚, 。

Pandos 說茄紅素可以美白、抗衰老、對抗紫外光, 多吃蕃茄可以防曬。 平時我一星期都會吃上一、兩次蕃茄,看來要加大力度,因此這兩天的午餐都用了蕃茄作伴菜。

 



根據網上資料,蕃茄除了可以防曬,還可以抗氧化、降低高血壓及罹患心臟病的機率,好處多多。

 



25 則留言:

  1. I think pandos said cooked tomatoes are more effective ? In France, when people say you are tanned, it is a compliment !

    回覆刪除
  2. 我户外活動多,已經慣咗做黑豬lu。
    Mrs Tin Tin說得對,鄰居應該係讚緊你膚色健康呀!

    回覆刪除
  3. 茄子可以去斑。 青瓜可以美白。食多D啦。

    回覆刪除
  4. 我都放棄了. 由得佢黑.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係王子無論黑同白, 都一樣咁靚仔喎 (眾人皆知)

      刪除
  5. 欧洲的陽光真係很毒,我祗係出花園晒衫,就已經变了賓賓喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哂衫都變黑? O-o
      你係咪都係法國呀

      刪除
  6. 我寧願曬黑,我是曬出斑來, 中三開始有雀斑了. 不過, 其實我是不介意的, 因為自己根本看不到, 哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都唔理, 對手而家鴛鴦色, 我呢雀班係呢度都深色左呀 T-T

      刪除
  7. 回覆
    1. 咁你鐘唔鐘意 tanned skin 呀?

      刪除
    2. 我唔鍾意咁黑囉!小小黑就冇所謂。

      刪除
  8. 夏天膚色健康啲都唔錯丫

    回覆刪除
  9. 蕃茄好似要煮過更有益。

    回覆刪除