2014年8月17日 星期日

對鼻涕蟲開戰

近來鼻涕蟲常出現我家。 如果前一晚下雨,早上打開窗時,總有好幾條鼻涕蟲附在護窗板上, 有時還會伏在窗邊放有貓糧的盤子裡, 很噁心。 最令人氣憤是, 牠們常吃掉士多啤梨的果實。 忍無可忍, 決定要對付牠們。



J先生用了土法: 啤酒一罐。 我們在盤子裡放進啤酒, 再放在地下, 做個捕蟲器。 鼻涕蟲會被啤酒的氣味吸引, 爬進捕蟲器, 接著就喝呀喝, 便喝醉了。



第二天早上, 打開捕蟲器一看, 不得了。 (慎入! 以下照片或會引起不安) 看來這土法十分有效。


27 則留言:

  1. 回覆
    1. 如引起不安,謹此致歉,我加番警告字句

      刪除
  2. 我地用鹽,又用薄荷,花園範圍少左鼻涕蟲

    回覆刪除
  3. 原來呢個方法咁好,等我教吓啲餵街貓人先

    回覆刪除
    回覆
    1. 餵街貓會遇到鼻涕蟲?

      刪除
    2. 我有個朋友固定一個地方餵佢班流浪貓,啲鼻涕蟲會“冷”過佢放低o既貓糧,俾佢哋“冷”過,啲貓唔食o架

      刪除
  4. 佢哋C咗未架? 點處置佢哋? 炒醉鼻涕蟲食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地未C架, 咁我炒, 你食唔食先?

      刪除
  5. 土法真係work喎, 隻隻都飲醉晒 :)

    回覆刪除
  6. 唔郁嘅唔恐怖,郁就好核凸喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最恐怖係佢地留哂係貓兜,勁核突

      刪除
  7. 鼻涕蟲有醫療用途, 只是岀現在家居的確難搞, 結果你點處理一碟鼻涕蟲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 由某人負責,攞左去附近公園放生

      刪除
  8. 使乜啤酒咁重本, 撒鹽得啦.
    依家果D屍可以去堆肥, 俾士多啤梨加餸啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地買D平啤酒架咋, 不過用鹽應該會平好多 XD

      刪除
  9. 今年狂落雨,鼻涕蟲特別多,奶奶見一條捉一條呀。等我話佢知啤酒,鹽,薄荷可趕走蟲蟲先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 落雨之後, 佢地出曬黎, 好核突, 你話俾你奶奶知, 俾佢試下有無效

      刪除