2014年8月10日 星期日

看舊片 ~~ In the Cut / Against the Ropes

近來看了兩齣舊片, 都是 Meg Ryan 當女主角, 那就是 In the Cut 跟 Against the Ropes。

這兩套電影分別是 2003 及 2004 年的作品, 那時的 Meg Ryan 已是四十開外, 可能她自覺沒可能再當美國甜心, 想一心轉型, 然而這兩套電影都令人失望。 裸露鏡頭都掩蓋不了 In the Cut 的那份沈悶。 Against the Ropes 的劇情就是典型過典型, 那結局更像古早時代日本勵志片, 看得我皺眉的就是她的一張厚唇, 像是唐老鴨的嘴, 明顯是給注射過多了。 

Meg Ryan 最使人有印象的應是 When Harry Met Sally 跟 Sleepless in Seattle 吧。 我看了 When Harry Met Sally 不下十次 (我跟一位八十後女生說起這電影, 她說一點也不認識, 證明我真的老了, 哈)。 當時一位朋友卻完全不喜歡這電影, 她說她只覺得是一男一女在 bla bla bla。  當看到她的 You've Got Mail, 總覺得她在吃老本。  再看看維基上的資料, 自2009年後, 她再沒在電影演出。

互聯網照片


22 則留言:

  1. Meg Ryan唔講真係唔記得咗佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉型唔成功, 之後變左票房毒藥, 最弊係佢好明顯回春失敗

      刪除
  2. 佢俾我印象係好瘦,好似未肥過

    回覆刪除
    回覆
    1. 又真係無邊個女星係肥架喎

      刪除
    2. 有架,蘿蔔絲有時好大隻,肥琦亦因此得名

      刪除
    3. 肥琦而家都瘦左好多喇

      刪除
  3. Meg Ryan 是實力派,演出自然。 Sleepless in Seattle 我都睇左不知幾多次了,睇極都唔厭。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我係香港都係, 無時間, 而家有時睇下電視台, 睇番好多係係香港睇過嘅, 有好多都唔錯架

      刪除
  5. 回覆
    1. 不過佢有時D角色, 成日都係帶D神經質嘅甜姐兒, 睇完又睇, 會有D厭

      刪除
  6. Meg Ryan 轉型的這電影我也有看過,見她這樣一脫, 覺得很可惜,因為從來不覺她有脫的本領.都係喎, 真是很久很久沒再見她有作品了.

    回覆刪除
    回覆
    1. In the Cut 的質素真係唔值佢一脫, 好可惜

      刪除
  7. Meg Ryan我好鐘意佢 ,佢梗係有種小男孩既氣質同性格, 好自然.
    佢之前既戲我幾乎全都有睇, 仲有返煲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都幾鐘意睇佢, 所以睇到佢要係 In the Cut 一脫, 我覺得唔值得喇

      刪除
  8. 瘦到唔認得佢囉!Meg Ryan好可愛,我都幾鍾意佢,When Harry Met Sally睇 n次啦係電視。

    回覆刪除
  9. 青春不再啦,不可能成世走同樣路線

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係歧視, 不過唔係個個都鐘意睇 The Bridges of Madison County

      刪除