2014年8月23日 星期六

[甜點] 法蘭西多卷

它不是厚多士, 而是來自邪惡國度的法蘭西多卷。 我用的是自家製少牛油少糖的巧克力醬, 期望把它的邪惡力量降至最低。


做法簡單都不得了。 材料只是麵包 brioche (我用了8片), 巧克力醬, 雞蛋一隻, 牛奶兩茶匙。 這全都是我家的存貨。 只要把 brioche 的麵包邊去掉, 用棍桿平, 再塗上巧克力醬。 接著把雞蛋跟牛奶混合。 (因為 brioche 帶甜, 我沒再放糖, 如用方包, 或可放少許糖)。 然後把捲好的麵包浸在雞蛋牛奶中, 再用中火煎成金黃色。 最後我給它們裝扮一下, 灑上糖霜, 即時漂亮起來。

快捷方便的甜點迅速登場。



20 則留言:

  1. 正呀,你有幾個食譜我已經抄底左,有時間一定會整的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個你可以同美少女廚神一齊整 ^^

      刪除
  2. brioche好食,我地買好貴下架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個係片裝 brioche, 唔算好貴, 如果係麵包鋪買, 又真係唔平

      刪除
  3. 你呢個唔算邪惡啦!我食兩件啦!

    回覆刪除
  4. 你家隔夜麵包真係貨源充足XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔係隔夜架, 係家庭裝片裝 brioche

      刪除
  5. 我整西多塗巧克力醬,跟你差不多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做多一重功夫, 就懶有驚喜俾某人嘛

      刪除
  6. share畀隔籬鄰舍食咪無咁邪惡囉XXD

    回覆刪除