2014年8月8日 星期五

少爺本色

二號繼續發揮他的少爺本色, 就算 Garfield 出現在他身旁, 也滿不在乎。 Garfield  明顯地不是他的好友, 所以你有你躲起來, 我有我當瞭望員。






28 則留言:

  1. Garfield個樣好小心翼翼

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 呢位 Garfield 係少爺走左之後, 叫得好慘烈

      刪除
  3. 回覆
    1. 如果三毛係度, 我二號又無咁神氣架啦, 一物治一物

      刪除
  4. donno why foreign cats are always lovely

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 鐘意就鐘意, 唔鐘意就唔鐘意, 人就唔得啦, 返工見到D幾難頂都要扮 nice

      刪除
  6. 呢個瞭望員好似好歎咁!二號做咩躲起來?佢兩個好搞笑
    有樣嘢想問你呀,在轉法國車牌,香港車牌要翻譯做法文,要在香港翻譯還是在法國翻譯呢?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 匿埋係 Garfield, 唔睬人係少爺二號
      我換車牌, 係香港搵人翻譯架, Consult general de France a HK 個 webite 有個 translators 嘅 list 架, 個位 Joelle 小姐真係快靚正, 仲有 scan 俾佢時, 底面放埋一張, 就OK架啦, 之後就去 Consult general de France 俾錢加蓋章, confirm 佢係認可翻譯
      不過你問清楚, 好似話第一年有 carte de sejour 唔換就無得換架

      刪除
    2. 多謝你,我們以前的文件都係找Joelle Choy做架,佢真係好快手,原來還要在使館加蓋章,好彩問下你咋!
      我十月中要返香港做visa de long sejour,你申請的時候要搞幾耐呀?我們下星期出法去巴黎找屋,在三個月免簽內settle down然後返香港申請簽證,因為我們在法國沒有地址呀,又咁得意Luca老豆個法國id 過了期,所以一定要先去法國搞好晒再返香港,想起都煩。
      我都有睇過,一到埗攞carte de sejour就要換車牌。。。如果我唔換要在法國考就一家攞唔到啦,

      刪除
    3. 我去加蓋章, 係以防萬一, 做多好過做少, 你憧的 ;-)
      我個 carte de sejour 黎左兩星期就寄 form, 一個月後就收到通知, 我唔知巴黎會唔會快D呢, 仲有過關時記得叫佢地係護照蓋章, 我本護照無蓋到, 再睇網上資料, 原來要架, 初時擔心死我, 好彩最後無事
      其實我你可唔可以直接申請入籍, 如果得, 唔駛攪咁多野啦 (法文老師都話佢位香港太太無係法國住過, 都入左籍喎)

      刪除
    4. 暫時我沒有想過入藉呀,你呢?
      記得在法國生大豆時沒有在出發前申請visa de long sejour,去prefecture問可否延長居留,他們說一定要在法國境外申請,而且入境時無蓋印,他們都唔知點做。
      今次要跑返香港申請好再返法國,希望兩星期搞好啦
      反而之後在法國搞carte de sejour,我都預左搞好耐。巴黎一定好多人有排等。。。

      刪除
    5. 我未諗入籍呢, 搞 carte de sejour 要有住址證明架, 如果水電煤都無你個名, 記得寫定封信, 由你另一半簽名證明, 我個時見有人無整, 職員會俾封信佢地抄, 整定就慳番時間呀

      刪除
    6. 又係唔講唔知呢!多謝你!水電煤都應該唔會有我個名,好煩 :P

      刪除
    7. 呢度係好煩, 所以預備多D好過少, 我個時未有手機單, 所以要寫信證明, 可能你申請手機, 帳單都可以接受掛
      前排去攪 la carte grise, 住址證明又有佢要求, 所以問清楚好

      刪除
  7. 呢堆木板做左佢兩個玩具屋,Garfield 比較內向嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢堆木板係某人話用黎DIY架, 而家益哂佢地。 Garfield 梗係唔內向啦, 不過唔係佢地頭, 都會有顧忌, hehe

      刪除