2014年6月20日 星期五

人有相似

世界盃花邊新聞一則: 在巴西對墨西哥的賽事進行時, 這位頭戴鴨舌帽的男子在電視機前出現。 雖是短短幾秒鐘, 他這張照片在網上流傳, 全因他酷似總統 François Hollande。


說起人有相似, 曾有你認識的人跟你說他像某某人嗎?  我的經驗告訴我, 這話題通常有兩大條件:

1. 開場白一定是 「阿邊個邊個話我似」, 以示客觀, 而不是自以為是;
2. 某某人一定不會是阿豬阿狗, 而是公認美女俊男

說這人有相似的小故事多會是女生

有時聽到這些人有相似的故事時, 真的很難給反應, 因為事主跟某某人除了都有眼耳口鼻外, 我就找不到有什麼相同之處啦。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 初係FB睇到, 覺得幾似, 再睇唔多似

      刪除
  2. 回覆
    1. 初係FB睇到, 覺得幾似, 再睇唔多似

      刪除
  3. 我有俾人話過似某某,不該唔係似名人,係某個普通嘅師奶,唔止一個咁講,我都想見下果個師奶點似嘅呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個名師奶你D朋友大家都識?

      刪除
    2. 唔係朋友尼嘅,係有d街坊見到咁啫。

      刪除
  4. 我覺得呢位人兄好慘呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 為何你覺得他好慘呢?

      刪除
    2. 無端端個尊容俾人瘋傳,隨時又俾人起底,我有個朋友試過返工時俾人影咗相,馬路上得佢一個,個樣又攰,標題係類似「寂寞的中女」果啲,公司同事、舊同學....笑咗佢好耐呀。
      不過我都唔排除有人想出名嘅,好似最近殘廁gathering咁,都有人覺得唔係壞事,出名最緊要

      刪除
    3. 我朋友嘅媽媽仲慘, 佢係股票行俾人影左相, 佢當時望住股票機, 木無表情, 之後每次個張報紙講親股市跌, 又或係c9都入市, 就登佢呢張相, 最後佢忍唔住, 打去報館投訴, 先至無再登

      刪除
  5. 我似菲傭,連菲傭都同我講賓話。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前同學仔星期日行中環, 都有人同佢講英文, 佢問我地佢係咪好似賓賓

      刪除