2014年6月16日 星期一

馬鈴薯火腿沙律

自小洗腦, 沙律就是把馬鈴薯+雜果+蘋果+雞尾腸拌勻, 再澆上沙律醬+少許煉奶。

這次馬鈴薯火腿沙律是照著J媽媽給的食譜來做。 食譜材料有馬鈴薯、火腿、水煮蛋、洋蔥。 因近來吃得太多甜點, 所以我沒放水煮蛋。 醬汁不再是沙律醬, 而是橄欖油+醋+芥末, 再用鹽和黑胡椒調味。 吃起來不是太膩, 不錯不錯。

它會成為我一人午餐的菜單之一。



20 則留言:

  1. 妳整呢個沙薯我都鐘意食丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係幾好味, 我應該之後會成日整

      刪除
  2. 似乎馬鈴薯火腿沙律顛覆咗你個沙律概念喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對食淨菜沙律未能完全接受, 呢個係個好開始 =D

      刪除
  3. 沙律醬我度d人都唔係好興食.

    回覆刪除
  4. 你整得咁靚!我來痴餐喇!

    回覆刪除
  5. potato is good for mineral absortion

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 平時我都係一人午餐, 懶起上黎就食番隔夜野, 不過有時要食下新鮮野, 開心D

      刪除
  7. 我勁喜歡食薯仔, 現在很多食肆的沙律變了雜果, 我是很失望的, 還有, 現在的沙律, 太多沙律醬了. 我第次食加了煉奶的沙律, 是在朋友間攪的大食會, 同事的菲傭了一個沙律, 甜到暈低, 我們全部人也不肯吃, 印象好深刻, 因為都好好笑.

    回覆刪除
  8. 我見奶奶都係咁做薯仔沙律嘅, 我對薯仔沒大興趣, 都覺得個沙律好好味!
    其實我不抗拒吃奇妙醬架, 我鍾意用佢撈蘋果吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個可能係西人薯仔沙律做法
      我對奇妙醬都無反惑架, 港式沙律卷都啱我口味

      刪除