2017年12月6日 星期三

Baba au rhum

到人家作客, 又怎可以兩手空空? 我又有工開啦 😉, 順道一試之前專員買給我的新烤模。

Baba au rhum 蘭姆巴巴是的Kugelhopf 麵包的變奏, 就是把烤好的甜麵包浸到加入了蘭姆酒的糖水中。 有一說是於十八世紀, 波蘭國王Stanislas 流放在法國時, 覺得 kouglofs 太乾, 於是要求甜點師傅想辦法解決。 甜點師傅 Stohrer便將它浸泡在蘭姆酒內,方便國王品嚐。

我是參照星級名廚 Cyril Lignac 的食譜來做。浸泡在混了蘭姆酒的糖水後, 巴巴變得濕潤, 有酒香。 我還準備好香草鮮奶油香緹和卡士達醬, 用來配搭。 



16 則留言:

  1. 時間啱啱好,每樣一件🍰🍮☕️

    回覆刪除
  2. 有酒香包包,一定好香。

    回覆刪除
  3. 正呀正呀,街坊一定好like邀請妳呢位星級甜品師作客啫!:)

    回覆刪除
  4. 但係會唔會太濕呢? 定係點一點就拎番上嚟?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 多謝, 好似D高官咁話, 仲有改善空間

      刪除
  6. 你整甜品似乎最拿手,讚^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔敢話拿手, 我只可以話我鐘意整呢家野

      刪除
  7. 妳呢個覺得幾好喎,有酒香味
    我之前都食過但係冇酒味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會怕你接受唔到, 唔敢落太多酒

      刪除