2017年12月24日 星期日

聖誕任務

Merry Christmas!
 

Hohoho! 今年的聖誕任務終於順利完成! 🙌🙌🙌  (我覺得要俾啲掌聲自己 😁) 

聖誕必吃 Stollen

冬天暖身佳品 Pain d'épices 香料麵包
裝可愛曲奇

自己動手包禮物, 雖然簡簡單單,  誠意卻十足十! 💕💕

18 則留言:

  1. Merry Christmas 🎄🎁🍾🥂
    出年再整😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. Merry Christmas!
      抖幾日又到除夕飯啦

      刪除
  2. 熊仔曲奇好得意呀!
    聖誕快樂!

    回覆刪除
  3. 嘩!睇見都知好食,亦好想食。

    除咗妳自己,我都加入俾掌聲!啪啪啪!

    joyeux noël!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝掌聲鼓勵
      我同佢地講, 唔好食記得俾番我 XD
      Joyeux Noël

      刪除
  4. 裝可愛曲奇好可愛!!
    好想食你整嘅Stollen!!
    祝你聖誕快樂!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stollen 我見而家好多人都整, 有人怨我做咩唔留番個俾自己 XD
      Joyeux Noël

      刪除
  5. 回覆
    1. Yes, 仲有假香腸, 有人打開口牌話想食

      刪除
  6. 🎄🎄聖誕快樂🎄🎄
    熊仔最得人歡喜啊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂
      整呢個整到眼朦又手軟 XD

      刪除