2017年12月14日 星期四

Pain d'épices

去年聖誕, 我吃過了F太太做的 Pain d'épices, 立刻豎起拇指大讚, 隨後她跟我分享了食譜。 拖了一年, 我終於下定決心開工啦。
 

開工前, 先給所需香料拍全家福照。 

Pain d'épices 譯作香料麵包, 是法國傳統的麵包,不過每個地方的做法都不盡相同。 通常在冬天, 尤其是聖誕節臨近, 店家一定將它放在當眼處, 因為相信吃它可以暖身。 雖然說是麵包, 吃起來卻像蛋糕。麵包的主角除了香料, 還有蜜糖。 原來步驟非常簡單, 沒有我想像中困難。


麵包焗好了,  也是考驗耐性的時候了。 待它完全冷卻後, 就用錫紙包好, 擺放在乾爽地方至少24小時, 才可以品嚐。 我們等了兩天, 就開封。 起初我還怕麵包放久了會變硬, 原來無需擔心, 麵包一點也不乾。  



食法有好多種: 塗果醬、是牛油, 配以鵝肝, 做法蘭西多士, 甚至用來做 crumble, 各色各樣都有, 我覺得只要自己喜歡就啦。 

11 則留言:

  1. 呢幾樽香料港都有
    用錫紙包係唔會乾呀,我芝士都咁包放雪櫃,完全冇問題
    呢個有冇同F太分享評估幾分

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話文華有賣過, 不過我又唔見人寫過, 係咪呢類味道野香港人唔係好受落呢?

      刪除
  2. 回覆
    1. 王子飲個d熱酒, 都係加左唔同香料煮架啦

      刪除
  3. 這些香料,就諗起 mulled wine 同Christmas pudding,都係果陣味。

    回覆刪除