2017年12月20日 星期三

Panettone 潘妮朵妮

千呼萬喚, 我家的 Panettone 終於登場。

今年攪攪新意思, 做個實驗。 參考冰種 Poolish 的做法, 先取出麵粉所需份量的30%, 加入相同份量的牛奶和一小撮乾酵母, 攪拌後置於室內一小時, 然後放入雪櫃冷藏。  第二天早上取出, 跟其他材料拌勻搓成麵團。 據說以冰種來做麵包可以縮短發酵時間, 可能我太遲鈍, 沒察覺到有多大分別。 製成品組織緊密, 不知道跟這方法有沒有關係呢。 

家中沒 Panettone 紙模?  Hey, no problem! 我也沒有特意去買 Panettone 的紙模, 只是跟以前一樣, 將烘焙紙鋪入深蛋糕模的底部, 再圍上雙層烘焙紙在烤模內側邊, 做成個圓柱體就行啦。


 


14 則留言:

  1. 咁好食就得啦
    用錫紙都可以整好多款模

    回覆刪除
    回覆
    1. 手工唔係我強項, 要我自己整模就真係....

      刪除
  2. 聖誕蛋糕好靚一定好好味
    聖誕蛋糕喺咪對法國人好重要
    喺咪好似中國人新年整糕餅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度啲人係啦, 聖誕新年大節, 佢地仲一早買左禮物俾細路

      刪除
  3. 我家附近賣嘅Panettone本地品牌要27歐。@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!! 搶錢咩?
      不過最近睇左2個節目, 講d麵包糕餅店話自己整嘅聖誕野其實都係預拌野攪埋架咋, 有d成本幾歐, 但係就買三十幾歐

      刪除
  4. 回覆
    1. 餡料都仲要係個幾款, 唔同形咁啦

      刪除
  5. 聖誕大包,賣相已經好吸引。

    回覆刪除