2017年12月3日 星期日

La raclette

天寒地凍, 吃什麼最好? 


Raclette 是個不錯的選擇。 最好不過的是在別人家裡吃, 吃完全身都暖之外, 最重要是不需要洗碗。😁😁😁

補充: 是咁的... 街坊買了新的 raclette, 所以約了我們幾人來一起剪綵。 😀


Raclette 的主角當然是芝士。 我們可以配以不同食材, 各適其。懶人如我和專員通常都只會準備了雜錦 cold cuts 、煮熟了薯仔和芝士。 喜歡怎樣配搭也可以, 只要把自己想吃的放在 racleur (即是圖中黑色的小盤子), 待芝士溶掉後, 就放在自己碟上慢慢享用啦。😏

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 我覺得感覺似架
      記得以前有位係英國blogger係Lidl買過呢款爐, 佢用黎整韓燒

      刪除
  2. Raclette我呢邊近年興聖誕新年食.

    回覆刪除
  3. 正呀👍我好鐘意食!但香港真係好難買佢d工具😔!

    回覆刪除
  4. 呢個正爆呀,但啲道具確係難搞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個邊應該會有得賣掛?
      有工具, 但人少都係問題, 我地兩個人都係玩唔夠十次

      刪除
  5. 乜你冇暗示明示聖誕禮物要個洗碗機咩😬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經收左啦, 佢幫我換左部手機

      刪除
  6. 唔識字呀?麻煩講解下。

    回覆刪除
  7. 我在朋友的法國朋友的家裡吃過一次,好回味!

    回覆刪除