2017年12月4日 星期一

掌印

我家大門朝外的那一面出現掌印。 不用滅罪鑑證科到現場搜證, 我也知道是誰的傑作。 難為專員今年才將大門重新刷漆。  他也趁機揶揄我教「子」無方。 

我這陣子給這位主子取了個新綽號: Annabelle。 明明前一秒還見他在梳化上睡覺, 後一秒我在廚房忙著時, 一轉身就見他在身後。 有好幾次我沒有留意, 差點就踩到他。 現在我學乖了, 看清楚才走動, 以避免家居意外。 


22 則留言:

  1. 啲掌印咁高嘅?佢想自己開門?

    回覆刪除
  2. 唔知牆上面當時有咩吸引到佢呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢想入屋, 抓門有聲, 我地就知佢返左來

      刪除
  3. 咁咪幾好,隻門即刻變得好有特色

    回覆刪除
  4. Annabelle喱個名好鬼搞笑XXXXD
    不過有時如果捧住啲熱湯滾水之類真係要小心啲,驚畀佢kick親

    回覆刪除
    回覆
    1. 又怕踩親佢, 所以有寵物都要小心

      刪除
  5. 佢係咪拍門咋,你地冇應佢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好聰明呀, 佢整D聲, 我地就知佢返左黎

      刪除
  6. 回覆
    1. 我已經有位俾人入, 再多D我耳仔都癢

      刪除
  7. 好彩。。。不是“血手印”。。哈哈!

    回覆刪除
  8. 我的車子,每洗乾淨了,隔天就會滿是這些掌印。

    疑犯,多達五個 (應是共謀)。

    回覆刪除
  9. 踩到佢地真係好驚,佢地行路真係無聲^^

    回覆刪除