2017年12月9日 星期六

可麗餅蛋糕

上回講到我焗了 Baba au rhum,  特意做了香草奶油香緹和卡士達醬來配搭。 結果它們都剩了下來。 不想浪費的話, 有什麼方法可以一次過解決呢?   我最後想到開麵糊煎 crêpes, 以卡士達醬作夾料, 做個可麗餅蛋糕。


因餡料有限, 所以我只煎了十多塊, 做不了千層蛋糕, 不過也算得上是百層吧。  


20 則留言:

  1. 上百都唔少嘢啦
    M牌依家都冇冇龍啦,不過如此

    回覆刪除
    回覆
    1. 前排見話有位妹妹自己開店賣綠茶味, 仲話好受歡迎

      刪除
  2. 我想食Bolo Rei
    整個俾我食得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲似 couronne des rois
      要唔要我空運個俾你?

      刪除
  3. 呢款我啱呀!係喎,近期唔多覺有"椰"系甜品喎,某人口味轉咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排都會以聖誕為主啦, 佢要等陣啦

      刪除
  4. 上百層.....好西利呀,真係好心機
    專員一定讚啦

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢鐘意食, 不過煎, 真係會企到腳軟, 所以我唔會成日整 ^^

      刪除