2017年12月18日 星期一

年曆

街坊出城探親, 順道到陳記入貨, 我一定把握不會錯過機會, 拜託他們替我買公仔麵。😊
 

不過此文重點不在此, 而是街坊將這個年曆贈品給了我。 封面的這位香港小姐, 我當然認識, 也知道她是鄭小生的女友, 但卻從沒看過她的演出啦。



至於其他月曆女郎,  我只對朱小姐沒什麼印象。 查看維基百科, 原來她是2012年當選, 我那時還在老家, 為什麼我對她無甚認識呢。😪

雖然街坊一番心意, 我仍然是得物無所用, 我一定不會在我家掛起它。 話又說回來, 不知道陳記有沒有付錢給她們呢?   

15 則留言:

  1. 我哋就係派大褔字的月曆,總之有少少幫襯都有得攞,我已經有三個喇。

    回覆刪除
  2. 呢種年曆,送比我都唔會掛呢

    回覆刪除
  3. 買野有月曆十幾好呀
    香港小姐 grace
    佢做主持"搵食兵團"好過拍劇集

    回覆刪除
  4. 是陳記做的嗎?似強國製作。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估唔會去到咁遠印掛, 不過真係好娘

      刪除
    2. 其實係喺本地啲唐人印刷公司落order,啲order 都係喺香港、大陸印,再船運,通常6、7月就要落order

      刪除