2017年12月12日 星期二

懷舊遊戲機

原來 Atari 跟世嘉都翻叮了他們的遊戲機, 內置了經典遊戲。世嘉的少不了超音鼠, Atari 就有打彗星。
  

我人生的第一部電視遊戲機是任天堂紅白機 (亦是唯一一部 😉), 那些年最愛 Mario。 可惜本人天生手腳不協調, 還記得狂打機至手抽筋, 依然過不了關。 😢 

18 則留言:

  1. 遊戲機我家還有部未掉。

    回覆刪除
  2. 我從來未擁有過紅白呢,只記得同學仔放學會相約去有機打嘅人屋企到玩。

    回覆刪除
  3. 我年紀大你好多,我第一部電子遊戲機係食鬼的手提機。用電磁仔,細細部那種。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食鬼我好似都玩過, 係電腦遊戲, 好似係
      我部紅白機都係出來做野先買番咋

      刪除
  4. 以前唔愛打機,所以無呢啲

    回覆刪除
  5. 我都係打遊戲機白痴,
    連食鬼。。都玩唔掂。。。:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無玩過 Donkey Kong, 個遊戲都勁難

      刪除
  6. 打機野從來都唔玩, 乜都唔知XXD

    回覆刪除
  7. 任天堂紅白機...當年真係經典,個個細蚊仔都想有一部^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買時已經唔係細路, 可能一直恨有, 所以之後買返

      刪除