2017年12月31日 星期日

開竅

做了多次的 gnocchi, 直到最近一次,我才算是掌握了一些當中的技巧。

起初我依廚神的做法,就是把麵糰搓成長條後,再切成小塊,然後在中心按下。後來見人家用叉子來做,我又想試試,但是都不如理想。 因為我一直以為 gnocchi 是欖球狀,再在上面壓花。(我被超市貨式洗了腦) 其實做法跟麵耳朵麵相似,以叉子作輔助。 將小麵糰放在沾了麵粉的叉子上以拇指向下擠壓, 再向前推, 就會捲起來。我腦子的燈泡突然亮起來, 我也想通了。


這次把煮好的 gnocchi 煎香,配上洋蔥煙肉,忌廉芝士醬汁,非常邪惡得來卻超好味。😋


16 則留言:

  1. 其實唔係壓下而係有個碌既動作.
    除咗芝士, 青醬都唔錯架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我話似貓耳朵麵做法啦
      我下次試下青醬先

      刪除
  2. 短粒型嘅我麻麻,最like linguine, tagliatelle 這類意粉。

    回覆刪除
  3. 做得好靚
    新年快樂!事事如意!

    回覆刪除
  4. 我喜歡吃gnocchi,但未整過呢!總覺得很難。有機會會試下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿毛, 祝你新年快樂!! 新一年繼續煮好嘢食, 你+專員+毛孩身體健康, 生活愉快!!

      刪除
    2. gnocchi 唔難整, 你搵下哥頓個 video 睇下, 唔太複雜

      刪除
    3. 我都祝你工作順利, 生活美滿

      刪除
  5. http://www.1234mov.com/vod/3/7158play.html?7158-0-2
    情迷梵高

    回覆刪除