2018年1月1日 星期一

除夕夜

Happy New Year!!!  在此祝願大家在新的一年身體健康! 工作順利! 生活美滿!
 
除夕夜, 我們在鄰居家中渡過。 他們準備了豐富晚餐, 芝士、酒水一定不缺。 我就做了咖哩角和木頭蛋糕。 我還是在翻看相片時才發現我沒有給咖哩角拍照留念。 

我最喜歡逗他們家的貓咪玩。 小黑貓只有六個月大, 有無窮精力。
大家有說有笑, 開著電視機, 等著一起倒數。 隨後的電視節目播著八、九十年代的歌, 人聽到就會想當年。 還記得 Modern Talking 嗎?  電視播著 You're My Heart, You're My Soul 時, 我取笑隊員彈電子結他時猶如 Mr. Bean 在奧運的表演。 一說起 Mr. Bean, 他們又忍不住提到 Benny Hill, 還哼著主題曲。 原來不文山的節目那時是在黃金時段晚上八時播出。  記得它在香港是深宵才播出,  我鮮有機會看啦, 只隱約記得完結時會有追逐場景。 相信現在不大多人還會記起不文山了。



14 則留言:

  1. those were the days

    modern talking隻歌林姍姍改了廣東版

    當時好少人追不文山
    就算睇都唔識笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知原來林姍姍改編過, 我只記得佢嘅戀愛預告&再見 Puppy Love

      刪除
  2. Happy new year 🎊🎉🎼🥂
    八十年代真係好多靚歌,聽出耳油
    你地每年都同鄰居一齊過年,近近地,飲食吹水,夜d都冇問題👍🏻👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係喎, 不過年年都同唔同街坊一齊過
      最少唔駃揸車前咪飲 XD

      刪除
  3. 有咁多嘢食,仲有貓貓玩,正,Happy New Year

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪隔離飯香, 點解好似人地D貓靚D XD

      刪除
  4. 哈哈,我正在看80s & 90s金曲。

    回覆刪除
  5. Happy New Year!! 同鄰居一同倒數,我又真係未試過。^^”

    回覆刪除
  6. 小黑貓樣子傻傻幾可愛
    不文山無乜印象:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 小黑貓個樣得意, 其實都幾惡
      不文山係香港唔算流行

      刪除