2018年1月22日 星期一

Cinnamon Roll Scones

天氣很冷, 不想從被窩出來的我卻一早給少爺吵醒了, 他吵著要出門。 之後我再也睡不著, 忽然很想吃肉桂卷麵包, 可是我不想等麵團發酵等到發呆。 結果我找到了個折衷方法:  Cinnamon Roll Scones。 

做法跟 Scone 大致相同, 只是最後把麵團擀平, 再灑上肉桂粉跟原蔗糖, 然後捲起, 切成卷。
 

不明白為什麼在冬天, 肉桂的香味總使我無法抗拒。Cinnamon Roll Scones + 咖啡百分百是我的驅寒良方。 

20 則留言:

  1. 用咗幾多時間先有得食??

    回覆刪除
    回覆
    1. 開始整到食, 唔駛一個鐘, 食緊天都未光 ^^

      刪除
  2. 開個細門等佢地自己出入嘛
    你下次用現成酥皮仲快啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 開左個細門, 唔知佢會帶啲咩野朋友仔返來喎
      屋企無哂現貨啦

      刪除
  3. 我就係接受唔到玉桂味。

    回覆刪除
  4. 正呀....好鐘意食玉桂嘢

    回覆刪除
  5. 我都鍾意冬天食/飲玉桂嘢!
    你住果度宜家有幾凍?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天一聞到玉框味, 當場精神哂
      朝早一定低過10度, 呢排仲落雨, 仲凍, 有人我一起身凍到頭痛

      刪除
  6. 雖然玉桂我麻麻,但只要係新鮮出爐麵包我又會變成零抵抗力,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前係三越, 一行過, 一陣麵包香, 次次都忍唔住買

      刪除
  7. 我好鍾意玉桂味,對身體好,我煮餸都有落架。

    回覆刪除