2018年1月16日 星期二

Le Tourbillon de la Vie

Keira Knightley 又再次為 Chanel 賣廣告, 這次賣的是首飾系列 Coco Crush。 她在廣告彈著結他唱著法文歌 《Le Tourbillon de la Vie》(生命的漩渦)。 

互聯網圖片

這首法文歌出現在杜魯福的電影《祖與占》, 女主角 Jeanne Moreau 演唱。 她去年也離世了。 當時電視還播出 Vanessa Paradis 在95年的康城影展開幕時演唱這首歌的片段。 Jeanne Moreau 是那年的評判團主席。   

為什麼我會想起來? 因為 Keira Knightley 的歌聲跟 Vanessa Paradis 有點相似, 像個小女生在耳邊細聲低語。 如果以這種唱腔來參加什麼達人秀、好歌聲, 我相信她倆都應該一早給人叮出局啦。

 

18 則留言:

  1. 我始終覺得佢幾作狀下
    紙杯蛋糕張紙大d就得啦☝🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知佢真係識法文, 定係死記, 不過應該有人指導嘅, 唔係Chanel 都唔會收貨 😏

      刪除
  2. 杜魯福是我那些年的回憶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知而家仲有無人睇
      我都係係呢度經典台睇番

      刪除
    2. 你應該還有吧!我也收藏幾套cd,人雖老了,但藝術不老。

      刪除
    3. 睇時請刪掉第一個字,多了出來的。

      刪除
  3. 無錯,海豚音係對參賽者嘅最低要求。;P

    回覆刪除
  4. 姬拉麗莉唱果啲法文,專員覺得合唔合格?有冇口音?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話唔係好重英文音, 唱得有啲似 Vanessa Paradis, 不過有啲造作

      刪除
  5. keira knightley 唱得還好(斧鑿痕跡是有點點),這種唱腔去大陸的"我是XX"當然死硬,那裡是鳩叫集中營。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算係佢地當年偶像鄧麗君翻生參加都會被叮

      刪除
  6. 總有人欣賞,但不會是我
    仲會唔會聽中文流行曲^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家真係一啲都唔識
      連啲新進歌手我一個都唔識

      刪除