2018年1月10日 星期三

馬肉

單看照片, 你或者以為那是牛肉。

其實它是馬肉 Horse Steak, 我平常鮮會注意。 記得法文老師說過, 法國北方人愛吃馬肉。 專員跟專員媽閒聊時, 也對「馬肉韃靼」讚好。
 

馬肉一點也不便宜, 每公斤的價錢大概20€左右。 最常逛的超市居然減價, 專員一看到就雙眼發亮, 自然不會放過。
 

事先聲明, 我不懂煮馬肉, 之前也沒有吃過, 所以專員要親自上陣。 他像煎牛扒那樣煎就是了。 至於味道如何, 我只可以說質感像牛肉, 但是沒有那股獨特的膻味啦。  

16 則留言:

  1. 同鴕鳥肉差唔多,都好似牛

    回覆刪除
    回覆
    1. 打邊爐時佞過鴕鳥肉, 質感都似牛肉

      刪除
  2. 以前在日本試過馬肉刺身,口感同牛近似

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前未食過, 不過專員同專員媽講過以前食馬肉 tartare , 仲話好好味

      刪除
  3. 我只食過用馬肉造嘅餐肉。

    回覆刪除
  4. 今次去日本,我見到有馬肉刺身、壽司,不過唔敢亦唔想試呀。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多英語國家都抗拒食佢, 我都係想知係咩味至試

      刪除
  5. 我可能食過馬肉,因為之前英國新聞有講,好多肉腸,肉丸都溝左馬肉,哈哈。 其實20歐/kg 都平過我哋食牛肉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都睇過呢單新聞 ^^
      作為慳家C9, 牛肉我都唔覺得平架, 所以見減價就要入貨

      刪除
  6. http://www.2345mov.com/vod/3/6866play.html?6866-1-1

    回覆刪除