2018年1月2日 星期二

元旦晚餐

元旦晚餐的主題: 焗、焗、焗。😀

是日主菜: 是拉差蜜糖烤雞腿。  (我也不大明白為什麼老外會情迷帶甜的是拉差醬。 就是因為那份少辣帶甜的味道? )  網上的食譜離不開是拉差醬、蜜糖、豉油、米醋、蒜蓉等。 我就是亂亂做, 除了以上的材料外, 我還放了紅蔥頭,  按自己口味把醬汁調好用來醃雞腿。  製成品有點像豉油雞腿, 同時帶點辣, 專員當然愛吃啦。


今年第一個自家製麵包: Marguerite。
 

前菜是煙三文魚, 專員負責烘多士。
 
最後當然少不了飯後甜品: 椰撻。 無需多講, 某人至愛。

19 則留言:

  1. 新年快樂
    甜甜辣辣酸酸隆
    老外至like
    但我鍾意椰撻

    回覆刪除
    回覆
    1. 老外覺我呢啲就係亞洲風味 😉
      其實我鐘意食蛋撻多D

      刪除
  2. Happy New Year~~

    睇雞腿見到妳話“...專員當然愛吃”時,我已不其然諗起佢至like嘅椰絲,阿毛果然係好老婆,整椰撻做甜品,一定氹得專員好happy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂~~
      佢今次不知幾滿意啦 😁

      刪除
  3. 椰撻一定係為專員而設啦.

    回覆刪除
  4. 最緊要係專員愛食,就一定要整啦

    回覆刪除
  5. 凡酸甜少辣野, 鬼鬼都幾受落架
    下次你試下糖醋小排骨俾佢見識下
    成打有多椰撻, 分街坊呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮過數字骨, 佢都OK架
      無得派街坊啦, 有人唔會些牙架

      刪除
  6. 又真係幾似豉油雞脾喎.....
    咁多椰撻專員捨唔捨得請埋街坊食?

    回覆刪除
  7. I always think that you prefer mango cake 😁

    回覆刪除
  8. 焗得好靚,色水又夠~~
    新年快樂)))

    回覆刪除