2018年1月4日 星期四

薑絲炒牛肉

種薑得薑, 專員在大除夕採收, 從根部把薑塊拔出來, 再清洗乾淨。

難得有自家種的薑, 隨即想起我老媽常煮的薑絲炒牛肉。 我已經很久沒有吃過啦, 因為在超市買來的薑都是耆英, 用來做小炒不大好吃。
 

不用半小時便完成, 每一口都是家的味道。

想起個小故事: 話說我和專員坐車到奧萬大, 車上還有一對年輕情侶。 司機一邊開車, 一邊介紹, 忽然叫我們看旁邊的農田, 然後問我們知不知道種植的是什麼呢。 結果專員一下子答對了那就是薑,  我和那對情侶都不懂回答。😳

21 則留言:

  1. 咁多薑,還可以煲返煲薑醋^^
    農田上係咪就係種薑?薑花香唔香?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來我無寫答案, 補番啦, 係薑呀

      刪除
  2. 你又可以切片浸黑醋,一禮拜每朝食幾片,好有益

    回覆刪除
    回覆
    1. 我問左谷歌大神, 話可以可以降低三酸甘油脂,預防高血壓、糖尿病, 我又要研究下點整

      刪除
    2. 洗乾淨,抹乾水份,切片,放大玻璃樽,加黑醋,浸過薑面,擰實蓋,放入雪櫃,一星期食得,我一陣俾張相你睇

      刪除
  3. 薑其實唔易種,專員好叻,有咁多收成。

    回覆刪除
  4. 啲薑好靚仔咁喎。後生時唔識食,依家勁like食薑呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鐘意薑味, 放入去煲粥, 勁好味

      刪除
  5. D薑好肥好靚
    專員好叻...答對了

    回覆刪除
  6. 有嫩薑可以煲豬腳薑啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔駛啦, 有人唔食豬腳、雞腳, 整左我要一個人啪哂

      刪除
  7. 薑都種到好叻喎,真羨慕。英國賣3英鎊1KG

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好似無咁貴, 不過真係好老
      老DAD都好叻, 都種左唔少野

      刪除
  8. http://www.2345mov.com/vod/14/7186play.html?7186-0-1
    廣告牌殺人事件

    回覆刪除
    回覆
    1. 想睇好耐, 等我煲埋睇緊個套就睇

      刪除