2018年1月30日 星期二

平行宇宙

X檔案第十一季開播以來, 談論的人相對比以往的少了。 儘管如此, 追隨了多年的我依然繼續捧場, 即使到了最後幾季, 我也是有一集沒一集的看。 

互聯網圖片
首三集沒有帶來驚喜, 沒想到第四集卻非常精彩, 除了喜劇感十足, 揶揄侵侵, 更會自嘲, 其中莫探員說到他八歲時看迷離境界的畫面, 引得我大笑。


第四集的主題: 記憶。當中提及到曼德拉效應。為什麼有些人會對一些不存在的東西、不存在的事件有記憶呢?  是我們的記憶錯誤了嗎?   又或是正如莫探員所說, 是因為平行宇宙在作怪?   

一談到平行宇宙, 我就會想起N年前看過《星空奇遇記》的其中一集。 卻克隊長一干人等到了另一星球(另一地方?), 發現有另一個自己, 不過性格及行為跟他們的剛好相反。 有次我跟專員說, 他一點印象也沒有。 難道這也是曼德拉效應。

第四集的結尾也引起我的共鳴。 郭探員終於找到了她童年時喜歡吃的啫喱, 到了最後, 她決定不嚐一口, 而且說她只想記起它從前是怎樣的。 那些年的美好事物, 有時不重溫比重溫的好。
     

19 則留言:

  1. 唔知點解呢套從來都引我唔到去睇🤔
    對唔存在的事有記憶,妄想症d人都係咁😅

    回覆刪除
  2. 我嘅童年記憶係金絲糖,妳呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得以前啲咖喱魚蛋, 生菜魚肉同碗仔翅都比而家嘅好食好多, 尤其係碗仔翅, 次次我都好失望

      刪除
  3. 呢套我有睇過下。原來現在還有得睇。

    回覆刪除
  4. 我以前都冇睇.唔使追。

    回覆刪除
  5. 嘩~莫探員呀!佢兩個個樣好似冇乜特別變!

    回覆刪除
    回覆
    1. 莫探員成熟左好多啦, 郭探員仲瘦過以前

      刪除
  6. 回覆
    1. 我初時都唔知有11季, 專員講至知

      刪除
  7. 原來仲有拍?@@
    Twilight Zone細個時都有追睇Pearl播!
    以前追得最多果套Medium,可惜無再拍:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家10, 11 季都係幾集貨仔啦
      Twillight Zone 有啲都幾驚下架
      Medium 我係呢度都睇左2次, 後來見到 Jennifer Lawrence & Emma Stone 都出現過, 不過係小角色啦

      刪除
    2. 原來Emma和JL都有做過!!!@@
      即刻上YT睇下,真係喎@@!!!
      Emma仲要露添㗎喎,好博!!!!!!
      JL個成面血造型都幾得人驚XXXD

      刪除
    3. JL 仲出現過係 Monk
      https://youtu.be/2A-QVaLE3W0

      刪除
  8. 科學上的新發現和發明,都是由半信半疑的人努力探求的結果,
    否定的就會捨棄追尋了。所以我喜歡不否定的人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 從前一個老師說過:科學精神就是存疑。

      刪除
  9. 可惜我對科學沒什麼興趣, 以前上堂總是遊魂

    回覆刪除