2018年1月13日 星期六

困惑

作為電腦盲的我, 平常使用電腦只限於上網 (可能跟一般長者無異 😆)。 以前還是上班族時, 當然也會懂得基本功,  Word、Excel 跟 PowerPoint 一定少不了, 現在已經少了跟它們打交道。 

最近幾個星期, 我常看到這個更新通知。 不過每次更新都失敗收場, 然後它又重複又重複, 非常擾人。 我試著看看有沒有方法停止了它的自動更新功能, 看來卻無這項選擇。 😕


我有時不明白, 為什麼廠家硬是要我們更新呢?  難道我們一定要「與時俱進」嗎?   

14 則留言:

  1. 唔係會自動更新咩🤔
    搞唔掂d嘢咪理佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我想唔理佢, 佢就黎煩我呢 😣

      刪除
  2. 我有乜風吹草動,就搵阿仔攪掂,個啲電腦語言,我真係唔明佢想點。

    回覆刪除
  3. 我公司部腦都係咁
    迫人UPGRADE
    煩到爆

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解係要人upgrade, 手機仲衰, 唔up有啲野用唔到, up左掙爆部機, 之後certified

      刪除
  4. 更新都算啦,最橙係成功更新後從來都唔係純enhance之前嘅功能,而係每次都要重新上路,從頭學起。>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 本人經驗, Excel 2003 係最好用 (當年教個位阿傻都係咁講), 之後不停出20XX版本, 唔學公司D快勞亂哂籠

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀, 而家成日都佢自己話要 update, 好煩 😣

      刪除
  6. 我蘋果產品,定時定候要 update軟件,可能係怕有病毒,但唔up都得嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時手機一up完, 原來架機唔夠memory, 之後用唔到 😓

      刪除