2018年1月21日 星期日

阿花

還記得阿花嗎?
 

近來又看到她的芳蹤, 間中走過來討吃。 專員趁著兩位主子外出遊玩時, 更特意開門讓她走進來。她一走進來, 便來個繞場一周, 她更走到狗哥的專屬角落, 一直在聞。 


以前她和狗哥感情很好, 可惜現在此情不再了。  我和專員跟她說, 大哥哥離開了,  也不理會她明白與否。 

狗哥到了彩虹橋差不多一年了, 我和專員有時還是會聊起他的趣事, 記掛著他。 
  

18 則留言:

  1. 動物之間更有靈性,佢地會感應到

    回覆刪除
  2. 我相信阿花是明白的。

    回覆刪除
  3. 花花一定會明的

    當年細佬走了
    骨灰帶回堡壘當晚
    B頭將貓餅擔到細佬骨灰前
    望一眼先行開

    回覆刪除
    回覆
    1. 前排狗狗發哥嘅主人同我地講, 少爺近來日日都去佢窗口望發哥, 我地諗緊唔知發哥呢D大狗令佢以為係狗哥呢

      刪除
    2. 肯定唔會
      貓狗思維記憶一個還一個
      唔會撈亂的

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢又另一頭家, 係最近會間中返來探下我地

      刪除
  5. 我都私心地覺得阿花入屋係想尋回同狗哥嘅點滴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地感情真係好好, 佢以前好鐘意同狗哥一齊架

      刪除
  6. 花花一定係掛住狗哥,返嚟聞下佢尋味懷念下!!
    佢地以前真係好sweet喎~

    回覆刪除