2018年1月31日 星期三

麥片可麗餅

某月某日, 翻開雜誌見到這個食譜, 我隨即記下來。 無所事事, 又可以做個實驗。😏

因為加入了麥片, 麵糊比平常 crêpes 的稠多了, 我煎起來沒有以往般得心應手。 麵糊倒入煎鍋內, 我接著要用刮刀鋪平, 煎的時間也較長。 

我特意在麵糊放入了芝麻, 可麗餅帶有芝麻香味,  不過它的質感較厚, 吃一件已經超飽肚。😋



16 則留言:

  1. 食一件超飽, 你又可以打多份斧頭了XXD
    我鐘意芝麻^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 不過麥片每kg計, 分分鐘貴過麵粉

      刪除
  2. 有無順手沖埋杯麥香奶茶黎配麥香薄餅呀? ;P

    回覆刪除
  3. 我會搽nutella/香蕉,或者花生醬/香蕉食

    回覆刪除
  4. 可麗餅好味,我like,妳自己做至好,百佳超市有急凍,但好貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔難整架, 係煎個時要有耐性, 你有興趣可以試下架

      刪除