2018年1月20日 星期六

Fluoride

一年一度跟牙醫的約會又到了。  例行檢查之外, 牙醫也給我洗牙。 洗牙的過程不可怕, 我最怕是聽到儀器運作的聲音。 還記得這位牙醫去年剛來時, 一見我是亞裔, 就不停跟我說日本漫畫, 看來她也是個哈日族。
 

她跟我說我的牙齒狀況良好。 不過我刷牙非常落力, 磨損琺瑯質, 出現敏感狀況。 這個情況一直都沒多大改善。 所以她給我開藥方, 建議試用含氟化物的牙膏。
 

在老家, Fluoride 一字不是常出現在牙膏廣告嗎?  而且自小就給灌輸香港食水加入了氟化物, 可以預防蛀牙。 我常以為 Flouride 是平常不過的事, 沒有想過這裡的牙醫會開藥方,  我要到藥房去買呢。

 

12 則留言:

  1. 刷牙唔使大力但用多少少時間刷勻每個角落即可
    依家幾乎隻隻牙膏都有氟啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每次都三步曲:圓頭刷,牙縫刷,電動牙刷

      刪除
    2. 我會用牙縫刷, 電動牙刷始終用唔慣 ^^
      我諗緊呢度係咪唔興 flouoride, 唔係點解要寫紙買呢

      刪除
  2. 刷牙都有學問,我都有敏感情況。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話打直刷, 有人又話打圈, 又要最少刷幾多分鐘, 唔係求其

      刪除
  3. 我估好多歐洲嘅水都冇加氟。

    回覆刪除
  4. 我都有用防敏感牙膏,多口講多句,whitening牙膏就最好唔好用,易傷琺瑯質。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有用防敏牙膏,不過唔會日日用

      刪除
    2. 我無用 whitening, 就係因為話好傷牙
      而家試下呢款, 睇下有無改善

      刪除
  5. 我都係喎,我用過一支,不過後來佢另外介紹一個牌子比我

    回覆刪除