2018年1月25日 星期四

Boeuf Bourguignon 紅酒燉牛肉

是日我又再淪為洗切兼執碼, 準備好材料, 只等專員就位。  忽然想起某些烹飪節目, 所有東西已經準備妥當, 只待主角登場。 😀  

不過那也有好處啦, 我可以印印腳等吃。
除了我, 還有他在等。 上碟時, 他一直對我不離不棄, 還不時對我傳來愛的呼喚。
 

14 則留言:

  1. 你應該同喵摸住酒杯底等食嘛🥂

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我地俾左少少牛肉佢食, 佢不知幾鐘意

      刪除
  3. 真好唔使做等食,貓貓食唔食得架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地淨係俾左少少牛肉佢食, 仲要睇清楚係無洋蔥架

      刪除
  4. 原來呢位老細係牛魔王!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位老細, 牛、魚、雞, 奶類都啱佢心水

      刪除
  5. 電視台果啲唔知係咪PA負責埋準備食材工作呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得某D主持係啦, 又或者助手

      刪除