2018年1月23日 星期二

臘腸滑雞煲仔飯

冬天必吃煲仔飯, 我間中也會煮啦, 不過都是獨沽一味: 窩蛋牛肉。 

先前我們不是特意到亞超入貨嘛, 買了一包臘腸, 既然家中有存證, 那就來一點新意, 做個臘腸滑雞煲仔飯。

熱騰騰有肉又有飯的煲仔飯, 冬天吃起來, 份外溫暖。 臘腸還不錯吃, 只是比我在老家吃到的較甜。

20 則留言:

  1. 較甜嘅臘腸,唔通係老外口味...但佢地又未必啱食喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我又唔知喎, 我淨係覺得甜過我係香港食個啲

      刪除
  2. 臘腸你買咗邊隻?仲有冇個packing?
    因為我呢度嘅臘腸係made in France.有興趣知.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子可以睇下呢篇嘅第一張相, 係中間下面架
      http://fofollehk.blogspot.fr/2017/10/blog-post_9.html

      刪除
  3. 超足料😋😋
    我想問下你收唔收到留言電郵通知?

    回覆刪除
  4. 我鍾意食鹹魚、梅菜肉餅煲仔飯

    回覆刪除
  5. 正喎...
    外國買到蛯臘腸,喺邊度製造架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得係咪係呢度做, 個包裝俾我扔左

      刪除
  6. 專員食唔食臘腸㗎?會唔會覺得怪?

    回覆刪除
  7. 專員食得慣嗎?專員都被你順服了^^
    下次加埋膶腸吖~~

    回覆刪除