2018年1月27日 星期六

Nutella

一談到法國人, 大多數人會想起「優雅」、「浪漫」。 當看到了為了爭套打折扣的 Nutella 而大打出手的畫面時, 會不會因此改變對他們的固有印象呢?

圖片來源: La Voix du Nord
法國人對 Nutella 非常著迷,  他們的早餐、下午茶點、甜品時份,榛子醬往往不可缺少。 我曾經看過報導中的一個家庭, 他們一家四口不用三天就幹掉一樽 Nutella, 頗為嚇人。
 

雖說它是朱古力榛子醬, 其實朱古力和榛子的成份不多, 反而糖和棕櫚油合佔了成份的7成。 新聞台 LCI 報導中訪問了多位營養師, 原來100g 的榛子醬就有530卡路里, 說是熱量炸彈實不為過。

圖片來源: http://www.bien-etre-beaute-forme.com/
我和專員都會吃邪惡食物, 不過我們都不吃 Nutella, 就是金莎也戒掉了, 主要就是因為棕櫚油, 生果報也有相關報導。 

18 則留言:

  1. 我都麻麻. 而成份有冇棕櫚油我就唔會留意。我只會睇吓有幾多E number.

    回覆刪除
  2. 仲有好多人未知棕櫚油之禍害

    回覆刪除
  3. 呢隻醬太甜,我都麻麻。

    回覆刪除
  4. TVB新聞都有報導
    班友扯頭髮
    6罐6罐咁搶

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以數字才子唔會再成日講法國人好識野、好優雅啦, 今時唔同往日啦

      刪除
  5. 嘩~~~好彩我唔愛咋,金莎都不愛^^

    回覆刪除
  6. 好在我由細到大都唔like金莎、nutella,我情願將quota留俾菠蘿油塊牛油,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 金莎係新年送禮佳品, 我以前都食左唔少

      刪除
  7. 其實我都鍾意,不過依家唔會買

    回覆刪除
  8. 我好耐先買一樽仔食,唔抗拒,但又唔特別喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔食太多, 問題唔大, 但呢度D人好快就KO一樽, 就真係唔係幾好啦

      刪除
  9. 提起Nutella第一時間搵返起以前小學雞年代小息時好多人去小食部買來食,依家覺得佢超級甜極少買,但有時食Oreo果類夾心餅會食到:P
    話時話又真係估唔到法國搶購Nutella咁瘋狂,還以為係廣告XXXD
    令我想起日本人新年去百貨公司搶福袋,又或者中國人去上頭注香咁墟陷!!
    btw,sun harvest果隻榛子醬好似無咁超甜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從話 Oreo 話係痴肥之物, 我就無食啦 ^^
      Nutella 又唔駛咁賣廣告, 皆因佢地已經好鐘意食

      刪除