2018年1月5日 星期五

Couronne des Rois

每年1月6日是天主教節日「主顯節」,法國人習慣在這天吃國王餅 (Galette des Rois)。聖誕節後, 超市、餅店都開始賣起了國王餅。  

除了國王餅, 還有皇冠包 (Couronne des Rois), 有人稱它作國王蛋糕 (Gâteau des Rois), 有說來自法國南部。 與其說是蛋糕, 不如說是環形甜麵包, 內裡夾有糖滇水果, 上面鋪上珍珠糖。 麵團放入了橙花水, 因此麵包帶有淡淡的橙花香。



我做這個皇冠包時出了點狀況。 放入焗爐後, 我才猛然醒起, 我沒有將一個圓形圈放在麵包中間, 隨即趕快取出, 放入圓圈, 真是好險, 不然我的製成品就不是皇冠包啦。😉

16 則留言:

  1. 這款包外型上有點像裝了身的bagel :)

    回覆刪除
  2. 很有歷史喎,好彩加返個中間圈,即刻似樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在記得, 唔係埋哂口, 就唔係皇冠

      刪除
  3. 節日蛋糕自己整,唔駛出街買

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年唔知點解, 呢啲野貴左好多, 都係自己整化算

      刪除
  4. 你唔用卡紙剪個皇冠👑
    呢個香港都有賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我儲埋幾個, 唔記得攞出來咋
      我以為只有 galette des rois 至有得賣

      刪除
  5. 好彩趕得切.....賣相都好精緻喎

    回覆刪除
  6. 我喜歡這些「有得食」的節日習俗。:)
    個餅好靚,感覺豪華!

    回覆刪除
    回覆
    1. 二月就會食 crêpes, 請繼續留意收看 😁

      刪除