2018年1月15日 星期一

Chocolate Chips Muffins

本來想焗香蕉瑪芬,一切準備就緒,才發現那熟透了的香蕉已經在某人的肚裡,只好臨時變陣,改為 chocolate chips muffins。

是日學習重點: 利用烘焙紙來自製紙模 (https://youtu.be/buV_TaiMMwo) 

簡單又慳家,手不巧、美勞能力不強的我做出來的紙模都算見得人。😉


21 則留言:

  1. 有呢個紙模,下一個咪紙包蛋糕

    回覆刪除
    回覆
    1. 紙包蛋糕個模要高啲, 我又要研究下至得

      刪除
    2. 之唔係張紙大d囉☝🏻

      刪除
  2. 回覆
    1. 之前食左個 marble cake 嘛, 想轉下口味 ^^

      刪除
  3. 我即刻諗起紙包蛋糕。

    回覆刪除
  4. 哈哈,妳下次可能要喺條蕉上面貼個“禁”字,示意專員呢個係禁果。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 睇黎都要啦, 佢話我之前無早響

      刪除
  5. 某人攪破壞呀~~好彩難唔到你咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話我之前無早響
      好在我仲有D材料係度 ^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 之前食左 marble cake, 想轉下口味嘛

      刪除
  7. 我想做香蕉蛋糕時,不只一次遭到你呢個情況

    回覆刪除