2019年5月13日 星期一

小箭豬來訪

傍晚時份, 聽到刮~刮~響聲。 兩位主子早已歸位, 我懷疑又是 Mr. Looping 又過來偷吃小野貓的糧餉, 便走去看看, 原來不是 Mr. Looping, 而是一隻小箭豬。


小箭豬真的很餓, 就連貓的食盆也打翻了。 我也不敢開門打攪。 

之前也說過, 因為土地開發, 環境改變, 以及農藥的使用, 這兒的箭豬也逐年減少。我和街坊們都會在晚上放點糧食, 算是盡點綿力, 牠們不會在這片土地上消失。


 

16 則留言:

  1. 咁有冇見過成年的大箭豬出沒?

    回覆刪除
  2. 會唔會因為你度有得食佢會留低呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔止我地一家會俾野食, 佢應該唔會長留架

      刪除
  3. 箭豬係咪都好有殺傷力,定都怕人呢?

    回覆刪除
  4. 野生動物雖然睇落似無拘無束,但搵食求生真係從來不容易。

    幾年前喺屋企附近草叢對出馬路見到有bb蛇被車輾C,都覺得好慘,佢地家園如果唔係被破壞,都唔會爬哂出黎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地越多越少地方棲息, 有D仲幾難搵到野食

      刪除
  5. 日光日白都出沒?我花園都有,在夜晚,但唔驚人的。

    回覆刪除
  6. 香港也有人養小箭豬作寵物,
    有些是白色身紅眼睛的....
    :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來有人當佢地係寵物, 呢個我又諗唔到呀

      刪除