2019年5月15日 星期三

回鍋肉

以前到傳統的上海館子, 主要都是吃午飯, 通常我都會吃客飯, 小炒、中湯和白飯, 總覺得蠻划算。 我的客飯首選是回鍋肉, 其次便是洋蔥牛柳絲。

數數指頭, 我已經許多年沒吃過回鍋肉啦。 現在想吃的話, 自然要自己做。 回鍋肉的調味大多離不開豆瓣醬和甜麵醬, 我最後自把自為, 依自己的口味來調就好了。😉

這兒的超市沒有豆干, 我便用盒裝的乾豆腐來化替, 感覺質感還差不多啦。

雖然自家做的回鍋肉少了上海館子那份偏黑的顏色, 卻依然不錯吃啊。




20 則留言:

  1. 自家調味更好,顏色又清新。

    回覆刪除
  2. 除咗“廚藝練習簿”,阿毛應該開多個不求人系列呀,嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 回鍋肉係我讀中學時,最鍾意食的客飯餐。我都有廿幾年無再食過了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得客飯好抵食, 而家新派個D應該無啦

      刪除
  4. 我都鍾意食客飯,我多數叫鱔糊,依家香港呢啲舊式上海店已經賣少見少,都好難食到客飯

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而我唔會食少鱔糊 ^^
      而家呢D舊式真係唔多見

      刪除
  5. 反而我從來冇食呢味,唔食肥之肉

    回覆刪除
  6. 我都好耐無食上海粗炒小籠包鍋貼和豆沙鍋餅^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家係咪會去食王家沙個D呢?
      有時覺得唔係個回事呢

      刪除
  7. 回鍋肉。。。除了在上海飯店食..
    也想起罐頭“回鍋肉”,
    雖然是另一種感覺和味道,
    但都叫人回憶起那些年...

    回覆刪除
    回覆
    1. 罐頭嘅我只食過一次
      通常都係食午餐肉, 五香肉丁

      刪除
  8. 吓?乜有豆干嘅咩??完全冇印象。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你放咩都得架, 有人會放辣椒添, 我食過嘅有豆干

      刪除
  9. 我最喜愛的回鍋肉係罐頭嗰的,哈哈哈,仲要淨係食晒的荀。。。

    回覆刪除
  10. 回鍋肉配椰菜,再加個公仔麵,冇得輸!😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘅丁麵, 鐘意午餐肉+蛋, 或者五香肉丁 XXD

      刪除