2019年5月24日 星期五

美人遲暮?

今年的 Eurovision 歐洲歌唱大賽已在上星期六完結, 荷蘭代表奪得冠軍。 法國化表 Bilal Hassani 比賽前備受追捧, 頻頻亮相電視, 新聞多多, 說他有機會取勝, 結果卻落得第十四名。 幾天後, 因為白俄羅斯犯規, 分數取消, Bilal Hassani 更下降兩級至第十六位。

當晚的表演嘉賓是娜姐, 有說她表演的酬勞高達一百三十萬歐元。 可惜十分鐘不到的表演劣評如潮。 一如以往, 我對 Eurovision 興趣不大,  所以那天晚上我並沒有看。 因此我特意去了 France TV 看網上重播。 娜姐的表演確實令人失望, 是因為身體出了毛病嗎?   難道再鋒利的刀真是會有生銹的一天?

有人揶揄她如唱卡拉OK。 坦白說, 若是以此表現去參加歌唱比賽, 應該一早給「殘酷一叮」了。 不過至少她是唱現場 (即使有 auto-tune 輔助), 沒有「咪嘴」。 
娜姐的 YouTube 頻道也有表演片段, 歌唱部份已經再調好。 我找來了現場片段, 有興趣可以看看。

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 最慘仲俾人翻舊帳, 話佢之前係 Brit Award 跌落台, 好失威

      刪除
  2. duncan laurence 技巧當然好,但始終匠氣多於靈氣。歐洲歌唱大賽,始終是兒時聽的好。

    娜姐經常咪嘴的,何奇之有呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大鄉里如我, 不是因為 Eurovision, 對 Duncan Laurence , 我一點認識都沒有

      刪除
  3. 完全唔知白俄羅斯事件添。可能奧地利冇入圍冇人會關心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似評判唔可以同人講佢俾左咩分, 佢又講左, 所以俾人 DQ

      刪除
  4. 回覆
    1. 就算係呢度代表比賽, 我都無興趣睇

      刪除
  5. 娜姐年紀有番咁上下成六十幾歲人,可能真喺身體欠佳,
    好奇歐洲歌喎比賽會喺以色列舉行??

    回覆刪除
    回覆
    1. 娜姐60歲啦, 體力不如以往, 都理解嘅
      因為舊年係以色列代表贏左, 所以係今年係以色列舉行啦

      刪除