2019年5月8日 星期三

Chelsea buns 車路士包

原來我自從復活節十字包後, 就沒有做麵包啦, 難怪我的麵包癮又發作呢。 

Chelsea buns 說是玉桂麵包的變奏也不為過, 差別在於 Chelsea buns 內裡放了提子乾而已。 


今次試試用 Sponge and dough method 來做。 先將食譜內的麵份一半的份量和所需水份及酵母拌勻後, 待它發酵了一段時間, 才跟其他材料混合。 時間的確花多了,  不過麵包組織柔軟, 耐心等候也算是值得的。 
 


當中還發生了一段小插曲: 當我將 sponge 和其他材料混合時, 忽然聽到「啪」一聲。 我的攪拌碗給我深厚的內功震碎了。 幸好那時麵團差不多弄好了, 否則我會不知如何是好。


17 則留言:

  1. 妳整得個樣好靚,一定好好味
    我聯想到港式麵包店嘅味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾似我地嘅提子包味道, 不過多左陣玉桂味

      刪除
  2. 又係改d餡就多個名
    碎咗買返個不鏽鋼嘅

    回覆刪除
  3. 好在好在,無整親又無嘥咗份心機,繼續有出爐靚麵包食!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好在去到尾聲, 唔係枱面真係一 pat pat

      刪除
  4. 包包好靚仔。
    我接受唔到玉桂嘅味。

    回覆刪除
  5. 改用不鏽綱,就唔怕妳啲“深厚內功”

    回覆刪除
  6. 我在英國都無食呀,我只愛十字包,無呢個包咁甜。

    回覆刪除
  7. 果然功力深厚!
    好彩D麵粉仲用得番!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在去到尾聲, 如果唔係我真係有排收拾殘局

      刪除
  8. 勁喎,原來傳說中的七旋斬傳人就係你......XXXD

    回覆刪除
  9. 嘩,你咁好武功。專員要小心小心.

    回覆刪除