2019年5月20日 星期一

焗豬扒飯

家中既然有剩飯, 又有豬扒, 何不又來個老家的味道呢? 😉
為表誠意, 我將剩飯做成了蛋炒飯。 煎好豬扒後, 我將整塊放在炒飯上面。 隨後一道「煩音」在我耳邊響起。😫 為何不去骨? 為何不切件?   只怪我意志薄弱,  受不了考驗, 結果當然可想而知啦。 


久違了的焗豬扒飯, 味道不俗, 不枉我多花點時間來做。 


16 則留言:

  1. 咁多聲氣,叫佢食自己

    回覆刪除
  2. 某人唔識自己切豬扒嘅咩?!!

    回覆刪除
  3. 大記美記果啲都無去骨切件㗎喎:P

    回覆刪除
  4. 我覺得這是一道複雜的菜式,還未煮過呢。我通常只會在快餐店吃,但不是間間煮得好。

    回覆刪除