2019年5月26日 星期日

檸檬芝士蛋糕

專員的大日子, 無論我有多怠懶, 循例也要交功課聊表心意。


為甚麼是檸檬芝士蛋糕 🍋🧀🍰?  因為兩者都是主角的「飛佛」。 我分成兩天來做, 前一天完成了餅乾層和芝士層。 第二天就準備 Lemon curd, 要吃時才將冷藏好的淡忌廉取出, 打發好後, 在蛋糕上擠花作裝飾。 

雖然擠花的功力尚有改善空間, 我依然很滿意呢。 跟街坊分享時, 有人還以為我們是外面買回來的呢。 對我來說,  的確是個鼓勵。 至於味道呢, 蛋糕吃起來沒有很膩, 甜度也不高, 而且帶有檸檬的香氣, 感覺清新。(其實😈在細節中)

我頭一遭做檸檬芝士蛋糕, 除了參考人家的做法,  還靠着之前的經驗。 我在這把食譜記下來, 作個紀錄。 有興趣可以一看。


餅乾層:
消化餅.........200g
融化奶油.....90g
 

芝士忌廉層:
芝士忌廉......300g
甜煉奶..........400g
檸檬...............2個
 

Lemon curd:
檸檬皮...........2湯匙
檸檬汁...........60ml
細砂糖...........120g
牛油...............40g
蛋黃...............2個

1. 將消化餅放壓碎, 放入融化牛油, 倒入20cm蛋糕模, 放到雪櫃冷藏30分鐘。
2. 將檸檬削皮, 切半擠出檸檬汁。
3. 混合忌廉芝士和煉奶, 打至軟身。 逐步加入檸檬汁, 最後放入檸檬皮。
4. 取出餅底,倒入芝士糊, 放到雪櫃冷藏至少2小時至定型。
5.  準備 Lemon curd: 將蛋黃、細砂糖、檸檬汁、檸檬皮混合均勻, 加入已軟化的牛油拌均,  中火加熱,不斷攪拌,直至檸檬醬變稠。  然後將檸檬醬過篩, 攪拌均勻後靜置待涼。
6. 蛋糕定型後舀入檸檬醬, 再冷藏至定型即可。
7. 以打發好的淡忌廉作裝飾。

19 則留言:

  1. 掂哂啦👍🏻👍🏻👍🏻
    某人竟然肯俾人瓜分
    你咩事學台灣人寫奶油乳酪🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 改番啦 😘
      個日好日子嘛, 所以咪係分甘同味囉

      刪除
    2. 香港腳王老子見到你呢個,會大受刺激😂😂😂

      刪除
    3. 整呢個我有把握多啲。

      刪除
    4. 冤枉呀, 我並無意挑機架 😄

      刪除
    5. 呢個一D都會難倒王子

      刪除
  2. 檸檬芝士撻超正 ...
    原來製作工序咁煩㗎
    我好鍾意妳整啲蛋糕、麵包、豬扒飯...
    通常都又靚又美味

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝鼓勵
      呢個慢慢整, 唔會好花時間, 都算簡單架

      刪除
  3. 專員大日子快樂!天天開心!
    我都喜歡檸檬味蛋糕🎂

    回覆刪除
  4. 這蛋糕不用焗爐,很適合在香港造。
    我多年前試過造餅底失敗,之後一直都沒再造過。

    回覆刪除
  5. 單看外表已經覺得有水準^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唧花可以做好D, 我好少練習呢個呢

      刪除
  6. Happy belated birthday專員!原來除咗椰絲,仲有檸檬、芝士都啱食!

    賣相的確好掂,勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks~~
      佢基本咩都食架, 雞腳、燒魷魚就唔好攪佢 😆

      刪除
  7. 祝專員生日快樂,有靚太做的檸檬芝士蛋糕,很滿足吧。我都好鍾意食架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~~
      我唔敢認係靚太, 我只會成日話自己係"老太" 😆

      刪除