2019年5月5日 星期日

下冰雹

昨天下午, 我在看雜誌時, 忽然聽到了外面傳來滴滴答答, 而且聲音越來越大。 我起初還以為是下大雨, 原來是下冰雹。
幸而冰雹不算大太, 要不然它打破窗子, 又或是打凹了我的車子, 那我真的會「喊得一句句」。 


18 則留言:

  1. 呢d散砂唔使太擔心,如果蛋咁大粒就驚d

    回覆刪除
    回覆
    1. 專員阿哥好耐之前試過, 花園張枱被打左幾個洞

      刪除
  2. 好似落冰雨咁,好大雨啊

    回覆刪除
  3. 我o黎咗咁多年,都見過幾次

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見過幾次, 係香港真係無見過

      刪除
  4. 我試過落冰雹喺室外兜頭"dup",附近又無遮無擋,嗰刻我情願係架車被"dup"。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 架車"dup"到凹哂, 我寧願係我, 到時都唔知好唔好攞架車去整

      刪除
  5. 香港就好少有冰雹....
    有...就會話唔係幾好兆頭喇!
    :(

    回覆刪除
  6. 啲貓星人會唔會即刻躲晒入屋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩位主子不知幾醒目, 一位一早歸位, 另一位一見我開門就跑入屋

      刪除