2019年5月4日 星期六

麻煩小鬼頭

最近專員給 Mr. Looping 氣炸了。我先前也說過, 為了避開 Mr. Looping 的滋擾, 我們把乾糧放在另一邊落地窗外, 好讓小野貓可以飽餐一頓。 (小野貓近況) 可惜依然避不過 Mr. Looping。 

 


我們試過將他驅趕, 然而他意志十分堅定, 一刻鐘不到, 他又會回來。 面對着他時, 我已是惡形惡相, 卻換來他喵~喵~   


我實在不明白為甚麼 Mr. Looping 總是針對小野貓, 要把他趕走。 反而我家兩位主子卻不討厭小野貓, Rouquin 會悄悄在他身邊走過, 少爺更會主動去嗅他。 

17 則留言:

  1. 呢d即係貓夾貓緣囉
    諗下計俾d顏色佢睇🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾左好多 colour 佢睇啦, 不過佢應該係色盲架

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔知佢真性情, 睇樣真係覺得佢卡娃兒架

      刪除
  3. 人類沒法理解貓世界的貓際關係

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢都唔明點解我對住佢會惡形惡相, 明明自己好可愛架

      刪除
  4. 要學習一吓貓星人心理學。

    回覆刪除
  5. 原來Mr. Looping係個頑固嘅醋小子。:D

    咁小野貓驚唔驚你家兩位主子架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小野貓初頭仲驚驚地我架, 而家知道我一樣會俾野食, 就會移開幾步, 等我俾完, 又行番埋黎

      刪除
  6. 訓底.....快D摸我啦....摸我啦...摸我啦^^

    回覆刪除