2014年1月2日 星期四

二號的傑作

大除夕, 我赫然發現了二號 Minou 的傑作。 他在我家牆上留下了他的藝術作品。 我懷疑他患上強逼症, 每次吃得差不多時, 就會抓牆及盆子下的墊子, 就連旁邊的玻璃櫃子都不能倖免。 J先生說那是他的本性, 他怕人家會偷他的食物, 所以就想把它埋下來。




剛進駐時, 他膽小得只躲在一角睡覺。 現在膽子大了, 常在我家廚房亂竄, 給我發現時, 就立即逃離現場, 裝作若無其事。 有甚麼良方可以把他教好呢?



15 則留言:

  1. 我的貓也有2號的習慣,會狂扒食剩的食物

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 但係阿花唔係咁呢, 我先至懷疑佢係咪有強逼症 ^^

      刪除
  3. can you shut the kitchen door?

    回覆刪除
  4. 王子話當你捉到佢抓牆時,要即時捉住佢,令佢望住啲抓痕然後鬧佢,慢慢佢就會明白抓牆>丙呢個因果關係,跟住佢就會停(英文係conditioning呀)。但一定即時,不能delay,否則佢associate唔到個因果關係,只會以為你無端端鬧佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. condition隻貓對Minou黎講係new learning process,係要repeat同唔好有big time gap架,要幾耐就要睇Minou嘅悟性lu

      刪除
    2. 我家中某人都曾經咁講過, 仲嫌我對得Minou唔夠嚴厲,係咪即係慈母出敗貓呀

      刪除
    3. 嚴師出高貓,越早教越有家教呀

      刪除
    4. 而家努力中, 有時我會懷疑佢真係唔明, 定扮唔明 ^^

      刪除