2014年1月8日 星期三

第一天的收穫

法蘭西的冬季大減價本月八號就開始了, 為期五星期, 直到二月十一日才結束。

第一天, 我就急不及待要去逛逛。 我家附近的連鎖服裝店, 來光顧的人都比平日的多, 但折扣沒我想像的多呢。

C9 的首天收穫, 居然是給狗哥添了新床, 看來蠻舒服, 阿花都來試試。




另一收穫就是買了個廚房小家具, 把它放在廚房一角, 都頗實用。


16 則留言:

  1. did not buy clothes?? I bought boots!

    回覆刪除
  2. 我已經有一埋戰利品啦,但仍需(or想?)努力

    回覆刪除
  3. 兩樣嘢都好實用, 果然c9本色

    回覆刪除
  4. 啱啱至開始,遲啲會唔會仲平?繼續發揮C9本色呀!

    回覆刪除
  5. 狗哥真大方, 新床都比亞花試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其實好無奈呀, 佢怕左阿花D爪 ^^

      刪除
    2. 哈哈, 咁阿花遲d會唔會把新床據為己有, 乘機擴充地盤架^O^

      刪除
    3. 佢既地盤已經好多啦, 佢係我屋企係最惡架, 狗哥同二號都好怕佢 ^^

      刪除